6 Ocak 2013 Pazar

Austin And Ally Love Storys


Bir bakalım bugün hangi işe girdim diye Trish sessizliği bozdu. Ally yeni şarkı üzerinde çalışıyordu Austin ise yeni kız arkadaşının yanına gitmişti Dez ise garip ama ortalıkta yoktu. Trish yeni işinde ancak 1 saat dayanırdı ama onu da yarım yamalak yapardı örneğin dükkanda kalmazdı ve bizim yanımıza gelirdi doğrusu neden sürekli kovulduğunu anlamışsınızdır. Trish’in üstünde balerin kostümü vardı.

Ally:

-Yoksa balerin kostümü satan bir dükkandan da mı çalışıyorsun ?

Trish:

-        Yaklaştın ama değil J Cadılar bayramı için bir dükkanda çalışıyorum . Aslında tam çalıştığım sayılmaz benden ne zaman bir kostüm isteseler o kostümün olmadığını söylüyorum bu da benim işime geliyor tabi ...

-        Austin nerde biliyor musun? Onun için çok önemli bir haberim var! New York Times gazetesine çıkacak böylece çok ünlü olucak!!!

Ally:

-        Ne!! Aman tanrım hemen yeni bir şarkı yazmalıyım

Trish:

-        Gazete için şarkı mı!? Sadece reportaj verecek Ally ! Gazete canlanıp o şarkıyı söyleyemezki o ne de olsa Gazete değil mi J  alaycı bir havayla güldü.

 

Trish’in bu esprisinden sonra gülmemek elde değildi beraber gülmeye başladılar. Sonic Boom’un kapısında bir yüz göründü Ally bunun Austin olması için dua ediyor gibiydi çünkü New York Times gazetesine çıkacağı söyleyecekti.


                                                                 *  *  *

Austin Cassidy ile en sevdikleri  kafedeydi. Burayı sevmelerinin nedeni ise Austin Cassidy`e çıkma teklifini ilk burada teklif etmesinden kaynaklanıyordu. Austin ile Cassidy ilişkisi 3 aydır devam etmesine rağmen son günleri biraz tatsız geçmişti çünkü Austin’nin başka birisine aşık olduğunu düşünüyordu.

 

Austin gergin ortamı bozdu

 

Austin:

 

-        “Cassidy üzgünüm ama bu ilişki devam edemez” diye sözüne başladı ama devam ettiremedi çünkü içini bir hüzün kaplamıştı.

Cassidy:

-Biliyordum başkasına aşıksın değil mi!?

Austin:

-        Bak Cassidy başkasına aşık değilim

Cassidy:

-        Tamam ! O kızın adını   söyle bakalım tabi onu söyleyecek cesaretin varsa...

Austin 2 dk sustu çünkü  aşık olduğu birisi yoktu sanki karşısında tatlı Cassidy yokmuşta yerine inatçı umursamaz ve güveni kalmamış Cassidy gelmiş gibiydi.

Cassidy:

-        “Pekala o zaman bu ilişki burada biter!” Dedi ve Dez’in dondurmasını alıp Austin’in kafasına yapıştırdı ve öylece uzaklaşıp gitti

Dez Austin’in yanına gelip “Ah, Ah! benimde ilişkilerimin sonu hep böyle biter” dedi . Austin sert bir bakış atıp Dez’in yüzüne dondurmayı sürdü.

*  *  *

Ally Austin’in gelmesini dua eder gibiydi. O yüzün Austin olduğunu planlıyordu. 2. bir yüz daha gördü bunun da Dez olabileceğini düşünerek 1. Yüze doğru koştu ve sarıldı. Ama koştuğu kişinin babası olduğunu görünce bir anda yüzü kıpkırmızı oldu. 2. Yüz ise tam tahmin ettiği gibi Dez’di ama yüzünde dondurma vardı ve hiç havasında değil gibiydi.

Babası:

-        “Kızım bende seni seviyorum J ama hiç böyle sarılmazdın doğrusu babanı çok gururlandırdın ! İşte babasının kızı!”

Ally:

-        “Baba işte böyle süprizler yapmayı seven birisiyim J” ciddi değildim ama babama inandırmaya çalıştım.

Babam gülerek uzaklaştı. Dez’ e döndü.

Ally:

-        Austin nerde?

Dez:

-        Sana da merhaba !

Ally:

-        Merhaba

Dez:

-        Pekala Austin Cassidy ile ayrıldı bundan dolayı evine kapandı. Aynı zamanda ben ona espri yaptım diye dondurmayı yüzüme yapıştırdı.

Ally:

-        O kadar kötü ha?

Dez:

-        Evet, biraz ağlamaklı gibiydi L

Ally:

-        Onu yanlız bırakamayız bu zor zamanında ona yardım etmeliyiz dost dediğin bu olsa gerek.

 

Dez:

-        Ben gelemem .  Film yönetmenliği için bir test yapmam gerek sonra size yetişirim

Trish:

-        Bende gelemem sanırım patron bir şey satmadığımı görünce sinirden 4 köşe olmuş ve benim 3 saat mesai ye kalacağımı söylemiş! Ben o kadar saat dayanamam L Üzgünüm Ally ama tek başına gitmek zorundasın

Ally:

-        Tamam ama işlerinizi bitirdikten sonra gelmeyi unutmayın...

 

                                       *  *  *

Ally Austin’nin kapısını tıklattı,  cevap gelmedi ama Metalica sesi bangır bangır bağırdığından dolayı Austin’nin duymayacağını düşündü ve Ally merakından dolayı içeri girince nedenini anlamış oldu. Austin Cassidy ile ilgili fotoğraflarını kesiyordu yanında ise 10 lt lik bir süt vardı.

 

Ally:

 

-        Austin iyi misin?

Austin radyo’yu kapattı ve “Sence!” dedi. Ally Austin’i hiç bu kadar sinirli görmemişti.

 

Ally:

-        Austin biliyorum şu anda kendini çok kötü hissediyorsun ama seni sevindirecek bir haber getirdim.

Austin:

-        Nasıl bir haber?

Ally:

-        New York Times Gazetesine çıkacaksın J Ama madem bu kadar kötüsün iptal edebiliriz. Bak Austin Cassidy dünyadaki son kız değil daha denizde milyonlarca balık var ve hepsi seni bekliyor.

Austin:

-        “Aslında haklısın Ally! Denizde milyonlarca balık var ve New York Times mı!!! Bu inanılmaz bir haber” dedi

Ally Austin’ e sarıldı nedendi bilmiyordu ama bir arkadaşın omzuna ihtiyacı var gibiydi.

Austin:

-        Sende bu milyonlarca balıktan bir tanesisin biliyor musun?

Ally Sarılmayı bıraktı.

Ally:

-        Austin ne demeye çalışıyorsun?

Austin:

-        Her zaman sana bir sempati besledim Ally Benimle çıkar mısın?

Ally öylece kalakaldı

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder